Дистанційна освіта
Дистанційна платформа «SchooL-Z»
Запрацювала дистанційна платформа «SchooL-Z», створення якої ініціювала Запорізька міська рада та департаменту освіти і науки Запорізької міської ради. Змістовне наповнення платформи здійснювали творчі об’єднання педагогів міста.
Платформою можна користуватися як за дистанційною, так і за очною формою навчання. Вона покликана забезпечити додаткову підтримку учнів 5-9 класів, батьків та вчителів закладів загальної середньої освіти міста Запоріжжя.
На платформі розміщено навчальні відео, презентації, інтерактивні вправи, матеріали для самостійної роботи, які систематизовані за класами з 14 предметів (українська мова, українська література, зарубіжна література, англійська мова, алгебра, геометрія, інформатика, всесвітня історія, історія України, фізика, хімія, географія, біологія). Після проходження реєстрації на «SchooL-Z» учні зможуть у зручний для себе час повторити вивчений матеріал, вивчити тему наперед, у них буде можливість повернутися до незрозумілого матеріалу. Зазначимо, що «SchooL-Z» взаємодіє з платформою «Нові знання», де розташовані електронні щоденники та електронні журнали з результатами навчальної діяльності учнів.
Пропонуємо Вам познайомитися з цим ресурсом та оцінити його можливості. Доступ до платформи – за посиланням https://school-z.zp.ua/.
Дістанційний курс розділу "Мережеві технології Веб 2.0"
для учнів 11 класу.
Pезультати виконання завданнь курсу "Мережеві технології Веб 2.0"
Модуль 1
Задание 1
Создание аккаунта Google
- открыть браузер
- в адресную строку ввести URL пошти Gmail gmail.com или перейти по ссылке
- войти в свой аккаунт или создать новую учётную запись
- войти в документ Реєстрація учасників дистанційного курсу Веб 2.0
- пройти регистрацию
Задание 2
Знакомство с социальными сервисами:
- Презентація "Сервіси Веб 1.0, 2.0, 3.0"
- Презентація "Технологія Веб 2.0"
- Презентація "Геосервіси"
- Презентація "Технологія ВікіВікі"
- Презентація "Карти знань"
- Презентація "Пошук.Створення закладок"
Задание 3
Работа з Гугл документами - Google Docs
- Возможности Гугл-документов
- Интерфейс Гугл-документов
- Коллективная работа с текстовым документом
- Коллективная работа с презентацией
Модуль 2
Задание 1
Знакомство с он-лайн анкетами
- Заполнить анкету "Уровень ИКТ"
- Создать он-лайн анкету и прикрепить ссылку в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0"
Анкета должна содержать минимум 10 пунктов. Используйте все все типы вопросов.
Соблюдайте правила этикета при работе в сети Internet. - Предоставьте доступ всем у кого есть ссылка
Задание 2
Загрузка текстового документа и презентации
- Загрузить текстовый документ и прикрепить ссылку в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0"
- Загрузить презентацию и прикрепить ссылку в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0"
- Предоставьте доступ всем у кого есть ссылка
Модуль 3
Задание 1
Знакомство с сервисами "Облако тегов (слов)"
- Познакомьтесь с сервисами для создания "Облаков тегов (слов)"
- Создайте "Облако слов" используя сервисы "Tagul" или "Tagxedo"
- Прикрепите картинку облака и ссылку в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0".
Задание 2
Знакомство с сервисами "Карта знаний"
- Познакомьтесь с сервисами для создания "Карты знаний"
- Познакомьтесь с интерфейсом и принципом работы сервиса "Bubbl.us"
- Создайте "Карту знаний" с использованием сервиса "Bubbl.us"
- Прикрепите картинку карты и ссылку в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0".
Модуль 4
Задание
Знакомство с геосервисами
- Познакомьтесь с сервисом "wikimapia"
- Найдите на карте Запорожский технический лицей, сделайте в текстовом документе небольшое описание, ссылку на пост прикрепите на Google-диск, откройте доступ к документу по ссылке и прикрепите в "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0".
- Помощь - пример поиска.
- Познакомьтесь с виртуальной картой - Google Maps, созданием виртуальной экскурсии.
- Виртуальные путешествия с помощью карты Google Maps.
Модуль 5
Задание
Знакомство с сервисами для создания он-лайн кроссвордов
- Сервис для создания он-лайн кроссвордов Фабрика кроссвордов
- Создать кросворд (тема: информационные технологии), прикрепить ссылки на задание и решение в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0".
Модуль 6
Задание
Создание интеративных модулей с помощью сервиса learningApps.org
- Знакомство с интерфейсом сервиса для создания интерактивных модулей learningApps.org
- Примеры использования сервиса: Подбери антонімі, Операції div - mod, Игра "Устройства компьютера", Компьютерные презентации
- Регистрация на сервисе learningApps.org
- Создать более 5 видов упражнений: кроссворд, игру, викторину, найти пару и другие (тема: информационные технологии), прикрепить ссылки на задание в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0".
Модуль 7
Задание
Работа с блогом
- Познакомтесь с примерами блогов: Учиться просто, Студенческий блог НГТУ, Классный калейдоскоп, Наш клас, Веселка, Блог обобразовании.
- Перейдите на сайт http://blogspot.com
- Перейдите в раздел "Создать".
- Заполните предложенные разделы.
- Нажмите кнопку "Продолжить".
- Выберите шаблон будущего блога.
- Соответственно с назначением блога разместите в нем материалы различного формата, ссылки на материалы, размещенные на других веб-серверах. Постарайтесь использовать несколько возможностей , которые предоставляются блогом: добавте текст, организуйте слайд-шоу, добавте несколько ссылок, анкету и др.
- Прикрепите ссылку блога в документ "Виконання дистанційного курсу Веб 2.0. Блог ".
Модуль 8
Настройка блога
1. Зміна дизайну та структури блогу
Завдання: надати блогу унікального оформлення за рахунок застосування дизайну та шаблону.
Послідовність дій:
перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням Настроить (під картинкою-представленням блогу);
- обрати шаблон та його різновид на вкладинці "Шаблон";
- обрати зображення для тла блогу на вкладинці "Фон";
- обрати дизайн блогу на вкладинці "Дизайн";
- задати ширину елементів блогу (усієї сторінки, бокових панелей, що використовуються, зокрема) на вкладинці "Регулировка ширины";
- задати характеристики тексту та тла елементів блогу за допомогою можливосьей вкладинки "Дополнительно";
- застосувати здійснені зміни натисканням на кнопку"Применить к блогу";
- перейти за посиланням "Назад к Blogger".
2. Вставка відеороліку до блогу
Завдання: вбудувати до будь-яких статичних сторінок блогу 2-3 відеороліки за фаховою тематикою.
Послідовність дій:
- знайти потрібний відеоролік в Мережі;
- отримати та скопіювати його код для вбудовування (Embed-код);
- створити в блозі нове повідомлення або розпочати редагування сторінки, увімкнути режим HTML-редагування;
- знайти місце на сторінці, куди потрібно вбудувати плеєр з роліком, вставити туди скопійований раніше Embed-код (код для вбудовування);
- зберегти (опублікувати) допис чи сторінку;
- повторити попередні дії для кожного роліку, що вбудовується.
3. Використання гаджетів у блозі
Завдання: додати до блогу та налаштувати 2-3 гаджети.
Послідовність дій:
- перейти до сторінки керування блогом;
- перейти за посиланням "Дизайн";
- натиснути посилання "Добавить гаджет" у потрібному місці;
- обрати тип гаджету, який додається (пропонується найперше додати гаджети"Показ слайдов", "HTML/JavaScript", "Список ссылок");
- заповнити шаблон гаджету, використати при заповненні
- "Показ слайдов" - фотоальбом Picasa, якщо вказане ім’я користувача Гугл, а альбоми мають статус "Для всех в Интернете", то перелік альбомів для слайд-щоу буде запропонований автоматично;
- "HTML/JavaScript" - використати для вбудовування певного відеороліку; врахувати, що ширина гаджету приблизно дорівнює 200px, отже є потреба змінити відповідним чином код роліку;
- "Список ссылок" - використати для опису 2-3 посилань на цікаві сайти з предмету, кожний сайт додавати, вказуючи його URL та назву;
додати ще будь-який гаджет (за власним вибором), налаштувати його.
Видео уроки:
- Инструкция по созданию блога. Урок 1
- Инструкция по созданию блога. Урок 2
- Инструкция по созданию блога. Урок 3